vlag+italy.gif

9910 keer bekeken

Italiaans verkeersbureau sluit deuren in Amsterdam

• zondag 13 februari 2011 @ 14:04
    reactie op (#7) ferrarifan

Het is jammer genoeg overal besparen geblazen, dat heeft volgens mij niets te maken met betrouwbaarheid, een ganse natie kan niet las onbetrouwbaar worden gedefinieerd. Maar je kan wel in huidige tijden niet meer vertrouwen dat alles blijft zoals het was.

• zondag 13 februari 2011 @ 12:08
    reactie op (#1) Travelboy

Quote: Travelboy

zaterdag 11 december 2010 @ 02:04

Het verkeerbureau van Italie sluit de deuren van het Nederlandse kantoor. Het Italiaans Bureau voor Toerisme (ENIT) in Amsterdam heeft 09 december 2010 te horen gekregen vanuit Rome dat de vestiging op 31 december ophoudt te bestaan.

Sluiting verkeersbureau abrupt
    Voor de 5 mensen die op het kantoor werken aan de Stadhouderskade is de sluiting vrij abrupt.
    ‘We zouden gaan verhuizen in, maar in plaats daarvan vertelde het verkeersbureau vanuit Rome te dat ons kantoor dichtgaat’, zegt een medewerkers op aangeslagen toon.

zo dat is even slikken voor die mensen .3.gif hopelijk vinden ze snel weer werk in een pizzeria of zo 69.gif. anders sterkte . italie is toch niet zo betrouwbaar als ik dacht 5.gif.

• zaterdag 22 januari 2011 @ 21:14
    reactie op (#5) Calamandja

Dank je wel.

Klik hier om naar de website te gaan
  • vrijdag 21 januari 2011 @ 01:07
    reactie op (#4) Marjoke

Geen website wel een email: 

NATIONAL ITALIAANS VERKEERSBUREAU

176,  LOUIZALAAN - 1050 Brussel

Tel. 00322 - 6471154
    Fax 00322 - 6405603 
    E-Mail: brussels@enit.it

• donderdag 20 januari 2011 @ 17:26
    reactie op (#3) Calamandja

Hebben die ook een website waarbij je kan bestellen. Ik ga in ieder geval even zoeken.

• woensdag 19 januari 2011 @ 23:29
    reactie op (#2) Marjoke

Je kan ook via briefwisseling werken en een briefje sturen naar het Italiaans verkeersbureau in Brussel. Heb ik steeds zo gedaan.

• woensdag 19 januari 2011 @ 11:58
    reactie op (#1) Travelboy

Je zou zeggen, Typische Italiaanse manier van werken. 32.gif Ik wilde net kijken of ik nog folders kon bemachtig.

• zaterdag 11 december 2010 @ 02:04

Het verkeerbureau van Italie sluit de deuren van het Nederlandse kantoor. Het Italiaans Bureau voor Toerisme (ENIT) in Amsterdam heeft 09 december 2010 te horen gekregen vanuit Rome dat de vestiging op 31 december ophoudt te bestaan.

Sluiting verkeersbureau abrupt

Voor de 5 mensen die op het kantoor werken aan de Stadhouderskade is de sluiting vrij abrupt.

‘We zouden gaan verhuizen in, maar in plaats daarvan vertelde het verkeersbureau vanuit Rome te dat ons kantoor dichtgaat’, zegt een medewerkers op aangeslagen toon.

Gewijzigd op 2011-01-07 01:44:56