vlag+italy.gif

10202 keer bekeken

voorstellen

• zaterdag 19 februari 2011 @ 20:25
    reactie op (#8) Calamandja

ja klopt kelly weet dat ik overal ben waar zij ook is dit is  ter bescherming van haar .
    ik moet er niet aan denken zeg brr .
    ja ik hoop in de toekomst meer van italie te zien want wij zijn hier zwaar verliefd op het land:p

• zaterdag 19 februari 2011 @ 20:23
    reactie op (#7) Amazonevrouw

lol eerlijk we zijn meerendeels op de camping geweest  maar heb wel wat foto's van de omgeving :D
    hoop dit jaar weer te gaan zodat we meer van de omgeving zien kunnen ;)

• zaterdag 19 februari 2011 @ 17:44
    reactie op (#7) Amazonevrouw

Hier vind je alvast een fotopagina van de streek rond san remo, ja kan klikken en blijven klikken op de fotos of op de kaart.

http://www.panoramio.com/map/#lt=43.820595&ln=7.772784&z=4&k=2

• zaterdag 19 februari 2011 @ 17:22
    reactie op (#6) moedertjuh-jessie

Blij om de moeder te horen, kinderen en internet, ik hou me dan altijd wat oppervlakkig, huidige tijden zorgen wel voor wat afstand als je begrijpt wat ik bedoel. Zet maar plaatjes, en als het niet lukt dan hoor ik het wel.

Ik persoonlijk ben verliefd op Toscane, wil zelfs nog wat dieper gaan in Italië, namelijk Umbrië en Puglia. Ik logeer er altijd in dezelfde wijnboerderij in een klein huisje op hun domein. Ik kan nu niet onmiddellijk op de naam komen, maar die zoekik wel even op.

• zaterdag 19 februari 2011 @ 16:35
    reactie op (#5) Calamandja

Ja het is er zoooo mooi.

Zou je van de omgeving kunnen doen, zou ik heel blij mee zijn. de camping kijk ik via die site van hun en dan krijg ik aardig heimwee.

Alvast bedankt.

• zaterdag 19 februari 2011 @ 16:20

hallo ik ben jessie de moeder van kellytjuhh :D
    zoals kelly zegt zijn we vorig jaar in italie geweest Toscolano-maderno.
    op de gelijknamige camping. Ik zal dit weekend eens wat foto's plaatsen van onze mooie tijd daar :D

• zaterdag 19 februari 2011 @ 15:16
    reactie op (#4) Amazonevrouw

Goeiemiddag,

Dank voor je getuigenis. Die camping is inderdaad een bekende camping. Het bloemenparadijs aan de zee zou je het kunnen noemen. Wil je foto's van de omgeving of van de camping zelf ?

11445797.jpg

• zaterdag 19 februari 2011 @ 13:50
    reactie op (#3) kellytjuhhhh

Goedemiddag

Ik ben Sandra en moeder van 5 kinderen. Wij hebben de verstrengeling met Italie dat ik van kinds af aan al in de plaats San Remo kom en nu ongeveer daar voor het laatst ben geweest een jaar of 10 geleden.Mijn ouders komen er wel nog steeds en dat is zeer zekers al vanaf dat ik 6 jaar was en dat is dus nu zo'n 38 jaar lang. Wij hebben ook kennissen wonen in Ventimiglia en Camperosso. Dus ja de plek is me daar al goed bekent.

Mijn ouders staan nu zo'n 20 jaar op een camping in San Remo en zijn daar aardig bekent en hebben daar nu ook een vaste plaats als ze er zijn.

http://www.villaggiodeifiori.it/nl/

Hoop dat je ook eens wat mooie plaatjes van die omgeving erop zet voor me..zou ik heel fijn vinden.

Gr

• zaterdag 19 februari 2011 @ 07:57
    reactie op (#2) Calamandja

Quote: Calamandja

vrijdag 18 februari 2011 @ 23:42

Tof dat je ook van vakantie in Italië houdt. 

tnx

• vrijdag 18 februari 2011 @ 23:42
    reactie op (#1) kellytjuhhhh

Tof dat je ook van vakantie in Italië houdt.