OK. Zeer interessant, ik raad iedereen aan die van Florence houdt, om naar het fotoalbum "Florence" te kijken (ja kan de button "slideshow" indrukken en dan gewoon genieten...)
Lang weekend
OK. Zeer interessant, ik raad iedereen aan die van Florence houdt, om naar het fotoalbum "Florence" te kijken (ja kan de button "slideshow" indrukken en dan gewoon genieten...)
geweldige repo!
Ik ben er mee klaar. De foto's zijn van naam voorzien. Wat mij betreft mag je de rechten weer goed zetten
Ik vind ook dat de editor zoals dat blokje heet waarin ik nu aan het typen ben, nog veel gebreken vertoont. Maar ja, perfectie wordt dezer dagen als een zieke aanzien. Een neurose.
Er zijn momenten dat ik clubs haat. Die foto's aanpassen lukt vaak niet. Kennelijk kan je er maar een paar per dag doen of zo.
Vind ik wel zo lekker. Ik wil mijn eigen stukjes nog wel eens aanpassen. Ik doe dat niet, ook geen behoefte aan, bij die van andere.
Ja, dus er klopt toch iets niet in clubs: je kan geen onderscheid maken tussen eigen berichten wijzigen en andermans berichten wijzigen (hoewel bij de rechten men dat onderscheid laat uitschijnen). Moet ik je de vrijheid geven ?
Klopt. Had ik nu mijn mond maar gehouden.
En nu niet meer hoop ik, met als gevolg misschien dat je terug weer niks leer kunt wijzigen...
Ik ben er mee bezig, de eerste foto's zijn al aangepast. De rest volgt zo snel mogeljik.
Overigens, nu kan ik ALLE forumberichten aanpassen. Ook die van jou, als ik dat zou willen Al hoewel....... kijk maar eens in je laatste berichtje