Deel 2 van eerder bezoek aan orte.
Zoals ook op de andere foto´s is te zien, zie je overal veel boogjes over de weg.
Parrocchia di Santa Maria Assunta vanuit het straatje van de bus naar het "centrum"
Uitzicht op de bergen tussen de huizen door, met heel in de verte weer het witte kerkje op de berg.
Uitzicht op de bergen aan de zuidkant
Het witte kerkje weer op de berg aan de overkant
Daar is ie weer, het witte kerkje
En nog een keer.
In de verte de autostrada A1 milano napoli, in de richting van rome
Uitzicht in westelijke richting
Links zie je een Fiat Panda staan, met daarnet voor een slagboom. Dit is de parkeerplaats van een ziekenhuis. De slagboom zit er voor omdat er alleen bezoekers van het ziekenhuis mogen komen. Maar zoals je ziet, kun je er aan de achterkant gewoon om de slagboom heen rijden. Blijkbaar is dit ook wel een paar keer gebeurt want ik ben er voor een paar weken terug nog geweest, toen waren ze betonnen palen op de plek van de Panda aan het maken.
Uitzicht in oostelijke richting.
In de verte weer de autostrada A1
Bank in een ster form.
Let daarbij eens op de straat lantaarns
Dit is een andere ster formige bank. Het huis er achter was een bouwval, en kon je in die tijd nog gewoon inlopen. Inmiddels hebben ze het huis helemaal dicht getimmerd.
Uitzicht richting het noorden
Nog een keer een foto lang het bouwval.
Hoog he?
Een plekje waar je even tot rust kunt komen, al kun je dat wel in het hele dorpje.
Een momument op het plaatsje waar de bankjes van de bovenstaande foto bij stonden. Mijn collega staat er wel voor.
Nou nog een keer het witte kerkje, dit keer heb ik de camera helemaal ingezoomd
In de verte zie je een auto aan komen. Dit was erg lachen. Een fransoos met een Pegeot 3008. en dat in deze smalle staatjes. Zie daarna de volgende foto met omschrijving dat word lachen.
Tja hier klapte hij de spiegels (te laat) in. Maar dit was nadat hij klem zat met de spiegels tussen de muren. Het stikte daar van italianen. Maar er liepen 2 nederlanders in het dorp. En ja wie vraag je dan de weg? Juist, hij vroeg ons of de weg verderop ook breder werd. En daar had ie mazzel mee want hij moest een bocht om en dan werd de weg breder. We hebben er erg om gelachen.
Weer een kerk in het dorp. Rechts waar het vrouwtje met de rode trui staat.
Uitzicht in oostelijke richting tussen de huizen door
Ook de polizia reed in panda´s rond.
Daar komt onze bus weer aan.
Ik wens jullie weer veel plezier met het bewonderen van de foto´s