vlag+italy.gif

3155 keer bekeken

Schoolreis

• maandag 09 april 2012 @ 19:19

Kijk aan ja ik ben ook erg benieuwd. Ergens staat in het forum een blokje foto´s van Orte. Dit is vlak bij rome. Ook ben ik pas geleden in fiumicino geweest. Dat is de vissers haven van rome. Ik was er ´s avonds, dus daar heb ik prachtige zonsondergang foto´s gemaakt, maar die moet ik nog op mijn PC zetten. Ik had er van de laatste rit (die 5 weken duurde) bijna 300 foto´s. Ik moet er wel bij zeggen niet alleen van italie hoor, maar ook heel veel van de simplonpas, die tussen zwitserland en italie loopt, en van een burcht in duitsland. Maar als je die wild zien moet je even mij uitnodigen als vriend op facebook. 

Ik ga weer even aan het werk met o.a. de huisjes bij bari in de buurt.

Grt. en fijne avond

• woensdag 04 april 2012 @ 16:35
    reactie op (#1) angelique__________

Opgejaagd om alles te zien, kan je je inderdaad de benen van het lijf lopen in Rome. Dochters hebben iets met Rome; vrienden hebben twee dochters en die wilden ook per sé naar Rome. Nog eerder Rome dan Venetië.

Wat je dochter betreft, ik veronderstel dat het zal gaan over de Oudheid waarbij opvoeders of leraren de kinderen van hot naar her sleuren om alle oude dingen te laten zine en ook de grote topics zoals Vaticaan, de Spaanse trap enz... Hopelijk krijgt ze er geen weerzin van.

• woensdag 04 april 2012 @ 14:05

Onze dochter is afgelopen zaterdag vertrokken naar Rome voor schoolreis.

Ze moeten heel erg veel lopen en dat valt haar wel tegen,ze vertelde 7 uur per.dag.

A.s vrijdag dan komt ze thuis,ben heel benieuwd naar haar verhalen.

Ook was het voor het eerst dat ze heeft gevlogen.

Jullie horen nog van me.

Groetjes en een fijne dag

Angelique