vlag+italy.gif

4113 keer bekeken

Uitgelicht

• dinsdag 08 mei 2012 @ 23:20
    reactie op (#4) Calamandja

Quote: Calamandja

dinsdag 01 mei 2012 @ 22:10

Succes op de weg. Ben al benieuwd naar je verhaal.
    Ik dacht kom doe eens gek.& laat eens een bericht achter vanuit taranto. Daar sta ik nu bij de haven. Daar ga ik morgen laden en dan.richring NL. Mijn id kaart is maandag afgelopen & ga dan mijn nieuwe halen. Tot nu toe weinig plaatjes uit italië. Het weer gooide afgelopen weekend veel roet in het eten. Ik stond in een dorpje 7km van het centrum van modena. Dat is lopend wel te.doen. Alleen werd het pas om half 4 droog. Ik heb nog een poging gedaan maar ik heb het centrum.niet gehaald.
    Vandaag heb ik bij het laden van wijn 3 flessen wijn gekregen. De eerste is bijna leeg. Cantine del Martino hete het bedrijf in.martino. De wijn Duca D'altavilla salento rosso.
    Ik ga nu slapen morgen weer een nieuwe dag.
    Groeten uit taranto
  • dinsdag 01 mei 2012 @ 22:10
    reactie op (#3) Toetsenist

Succes op de weg. Ben al benieuwd naar je verhaal.

• dinsdag 01 mei 2012 @ 14:22
    reactie op (#2) Calamandja

Quote: Calamandja

dinsdag 01 mei 2012 @ 14:08

Ja, dat doet altijd deugd, als er wat aandacht is voor het vele werk; Maar naturlijk door je vele foto's is dit geen dode club. Foto's van het echte Italië en niet (alleen) van de toeristische plaatsen.

Tja dat is ook weer waar. Ik kom op plaatsen waar niet iedereen komt. 

Ik ga het weer eens proberen. Vanavond om 8 uur mag ik weer vertrekken. 

Grt. en tot de volgende keer.

• dinsdag 01 mei 2012 @ 14:08
    reactie op (#1) Toetsenist

Ja, dat doet altijd deugd, als er wat aandacht is voor het vele werk; Maar naturlijk door je vele foto's is dit geen dode club. Foto's van het echte Italië en niet (alleen) van de toeristische plaatsen.

• dinsdag 01 mei 2012 @ 09:31

Goeie morgen,

een goed begin van de maand mei, en de morgen want vandaag staat de italia club uitgelicht. Ik zeg gefeliciteerd 98.gif

can+1+mei+12.jpg

Groeten Jan Peter