vlag+italy.gif

5508 keer bekeken

Montecassino

• zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:57
    reactie op (#10) Calamandja

Ik zie op een aantal clubs, dat ze het blokje forum splitsen. Daar in maken ze dan een appart blokje met foto albums. En daar kun je dan zonder schijfruimte  te gebruiken foto's in plaatsen, door middel van plakken.

• zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:55
    reactie op (#9) Toetsenist

Als je fotos plakt in een forumbericht gebruik je geen ruimte van deze club. Als je foto's op de club plaatst gebruik je wel ruilte en dan kan het gebeuren dat ik moet opschonen omdat de ruimte full is.

Dus het beste qua ruimte is dat je de fotos plakt uit een andere website of fotoverzameling in een forumbericht.

• zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:01
    reactie op (#8) Calamandja

Okay ja nu ik begrijp 94.gif . Maar ivm de schijfruimte dacht ik, om het even aan jou over te laten. Ik zal even kijken. Ik zit nu op texel. En ben nog duf in mijn hoofd, want ben gisteren naar een blues festival geweest hier op het eiland. En ga vanavond weer. Zo eerst maar eens een wandeling maken. Ik ben nog niet zo lang uit bed. Het was vannacht half drie duuuss.

• zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:06
    reactie op (#7) Toetsenist

Het hangt er een beetje van af wat je juist heb gedaan:

- ofwel heb je ze in een forumbericht geplakt

- owel staan ze in het fotoalbum foto's van clubleden.

Ofwel heb je je de foto's nog niet geplaatst.

Begrijp je wat ik bedoel?

• vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:56
    reactie op (#6) Calamandja

Kan de foto´s zo snel niet terug vinden in welk album staan ze dan?

• vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:47
    reactie op (#5) Toetsenist

Ik veronderstel dat alles in orde is, of niet ?

• vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:34
    reactie op (#4) Calamandja

Snel service alla italia 26.gif

• dinsdag 09 oktober 2012 @ 00:03
    reactie op (#3) Toetsenist

Oops inderdaad, we zullen dat snel eens rechtzetten, dank voor de tip.

• zondag 07 oktober 2012 @ 21:51
    reactie op (#2) Calamandja

Geen dank, daar doe ik het voor. Deze week geen italie. Ik ben volgend weekend een lang weekend vrij. En morgen gaat mijn vrachtwagen naar de garage. De planner zei, waarschijnlijk dinsdag avond vertrekken, en een weekje koppelen. Collega's de trailers voor italie te gemoet brengen. De week er op zal het wel weer italie worden. 

Ik zie overigens een typfoutje bij de foto in de map. Er staat montecassini, maar het is montecassino, met een o aan het eind 66.gif

Grt. 

Gewijzigd op 2012-10-07 21:53:33
  • zondag 07 oktober 2012 @ 16:07
    reactie op (#1) Toetsenist

Prachtig mooi verslag van deze Montecasinno, het is alsof we er zelf zijn geweest. Inderdaad, misschien volledig verwoest in de oorlog, maar toch weer mooi terug opgebouwd. Met oprechte dank.