vlag+italy.gif

3536 keer bekeken

Sardinie - Cagliari

• vrijdag 21 december 2012 @ 22:10
    reactie op (#3) Calamandja

Als ik me niet vergis, "een Sard"

• vrijdag 21 december 2012 @ 22:09
    reactie op (#2) laykay

Hey hallo, ik echter op passen, reis altijd met een vriend, dus niet echt als gezin.rzk

Maar ik kan u verzekeren dat uw gezin het ginds wel nar z'n zin zal hebben. er is voor elks wil wel wat :-)

• vrijdag 21 december 2012 @ 01:53
    reactie op (#1) crelleke

Ik heb reeds mijn hart verloren aan het restaurant van een Sardinees (of hoe noem je die inwoners van aldaar?).

• donderdag 20 december 2012 @ 23:57
    reactie op (#1) crelleke

Hier ben ik nog niet eerder geweest, heb jij nog een advies hoe wij als gezin het beste kunnen varen

• donderdag 20 december 2012 @ 23:50

Hey hallo iedereen,

Eerst en vooral mijn proficiat voor deze "club", en beste eindejaarsfeesten voor iedereen.

Ben nog maar net lid maar heb al veel interesants gelezen en gevonden hier.

Ikzelf heb mijn hartje verloren aan Sardinie. Reeds meermaals ben ik naar Cagliari geweest, en ook nu verbreek ik mijn traditie niet en ga voor de feestdagen naar ginds. Normaal kerst en nieuwjaar vieren bij vrienden, dit jaar zal het wegens een sterfgeval, enkel nieuwjaar zijn die ik daar kan door brengen.

Het is ginds altijd zo mooi en aangenaam, de mensen zijn zo openhartig en vriendelijk. Ook al spreek ik maar gebrekkelijk Italaans, ze maken de tijd vrij om mij te begrijpen.

Ook moet ik zeggend at het dagelijkse leven niet echt veel verschilt in prijs van bij ons (Belgie ,natuurlijk is het wel gemakkelijk als je gratis logement hebt zoals ik).

Telkens weer is het fijn om de tradities van ginds beetje bij beetje mee op te pikken en te mogen mee beleven.

Ben benieuwd of er hier ook mensen aanwezig zijn die eveneens hun hartje verloren hebben aan Sardinie, en wat hun ervaringen zijn . Ben erover aan het denken om ginds een mono of bi-locale aan te kopen........... ben tevens ook vele jaren na elkaar naar het "vasteland " geweest, de klassiekers heb ik allen gedaan en gezien :-)

Groetjes,

Alain

Gewijzigd op 2012-12-20 23:52:17